ABF...

Nu har jag varit på ABF. Det var trevligt, eller alltså det var väl ganska så intetsägande. Inte några direkta svar på frågor man hade heller, ... och gubben var ganska så äcklig. Det är iallafall ett steg i rätt riktning ! haha , får se det som det. =P

Nu ska jag sitta och GLOOO på babbans förbannat tråkiga jobb, tills typ 15:40. Inte klokt egentligen. Har inte den blekaste anning om vad jag ska ta mig för. ...  haha , ... Det är i dessa stunder som jag tänker att det skulle bara perfekt med ett körkort... ( observera "tänker" ) XD.
Nejdå, jag ska fixa körkort, måste bara skaffa lite cash :) .... eftersom min snåla pappa inte kan se det positiva i att ge mig ett körkort... ^^ haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0