Get over it ...

Orkar inte med farmor :( . Idag var verkligen sista gången hon tjatade på mig ... verkligen alltså. Än så länge så har inte en dag gått utan att hon påpekar allt hon inte gillar med mig. Hon tycker att jag inte borde låsa dörren till mitt rum på nätterna( ifall det skulle hända mig något ). Det är väl  ändå en sak som en 22 åring ska få bestämma själv ?!  Sedan tycker hon det mycket märkligt att jag inte vill vara hemma om dagarna.
Att jag vill ut och träffa kompisar osv. Det har hon nada förståelse för...  Hon vill mycket hellre att jag ska hjälpa henne med allt och lite till ... jämt !
Jag har funderat på hur mitt liv skulle se ut om jag enbart gick omkring här ute i "skogen" och  lyssnade på hennes tjat och gnäll. Snacka om att hon skulle kunna hjärntvätta mig totalt.Helt rätt människa att starta en sekt alltså XD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0