sms

jo, kom på det nu, eller jag sitter och funderar över det rättare sagt.

Hur besviken glad eller bara allmännt irriterad man kan bli på sms funktionen. Till stor del är det väl vad som står i smset, alltså om det står något bra ( helst ska det komma sådär oväntat !) Då kan hela ens dag vara "gjord" liksom. Likaså om det står något tråkigt eller vardagligt... då kan dagen vara gjord fast åt andra hållet. .. Det värsta som finns är ändå när man får ett alldagligt sms och man förväntat sig... något helt annat ! haha ... Det har iof inte hänt mig på ett bra tag  ! :D
Alltså ... man kan nog skriva i oändlighet om detta ... känns det som just nu ( eftersom jag har lite bråttom ) haha...  det finns så många olika divisioner i smsvärlden...mest skrftiligt och innehålls mässigt, ;) .

Nej nu måste jag börja platta håret... och sminka mig... ouf !  :/

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Åh, lyckliga du som har en så´n stuga,,,Mmmmm, jag vill oxå,,,,

2008-09-17 @ 14:09:54
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0